dinsdag 26 augustus 2014

Verjaardagsfeest

2 augustus vierde ik mijn verjaardag!

Het begon met een enorme voorbereiding.

Zelf een bbq bouwen:
Een oude ton, in 2 stukken gezaagd, daar een oud raster op gelegd en op maat gezaagd en dat vast gezet aan 1 zijde met ijzerdraad zodat je hem open kan maken om je kolen er in te doen. Een paar stenen er onder, en je hebt een BBQ.

Het uitnodigen ging hier allemaal mondeling. Dus ik ben bij iedereen langs gereden te paard of te voet. Al met al waren er 36 mensen uitgenodigd en kwamen er 22 man. Tja vakantie periode he.

Daarna dus een menu samenstellen maar het weer veranderde steeds, regen, zon, regen, zon wat werd het nou?! Uiteindelijk op de dag zelf een prachtige dag en dus nog even naar de winkel voor de laatste dingen voor op de BBQ.

Het menu:
Aperitiefje met nootjes en drankjes
Champignon uit de oven gevuld met kruidenboter en spek.
BBQ! met salades en aardappel schotel uit de oven
Zelf gemaakte appel, chocolade of peren taart.

Nou ja de peren taart heeft ooit de tafel gehaald omdat de hond hem op gegeten toen ik even niet keek!
Het mocht de pret niet drukken:


Stiekem was iedereen getipt om geen wijn te kopen maar planten! Hoe leuk is dat?!
Het resultaat daarvan moest natuurlijk ook op de foto.
En de perenboom buiten:



Uiteindelijk is het behoorlijk laat geworden, maar het was echt een leuke avond. Mijn Frans gaat vooruit en vooruit en dat is fijn natuurlijk. Maar we zijn er nog lang niet hoor! Het is een lastige taal.
In ieder geval een leuke verjaardag gehad.

Mijn cadeaubon voor de Spa heb ik ook al verzilverd en dat was ook heerlijk! Echt een super service en alles was heel netjes op orde. Zeker een aanrader als er mensen hier op visite zijn :D.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten