dinsdag 17 juni 2014

Kilometer vreter te paard.

Er word hard gewerkt maar ook veel paard gereden!

Een heerlijk buitenrit met Empaier

 Voor alle foto's heb ik een topic aangemaakt :D





Donderdag (hemelvaartsdag) heb ik een tocht van 30 kilometer gemaakt op een van de paardjes die ik train voor de eigenaar van de rijvereniging.

Iemand was vergeten aan te singelen...

Tijdens de lunch mocht ook mijn paardje even lunchen.

Alle paarden moesten door het water.

Maar deze merens dacht er anders over haha.

Ik vind ezels zoooo leuk!
Hoe meer hoe beter :D

En nog even een prachtig uitzicht!






En met Empaier ging ik trainen! Voor alle mooie fotos heb ik een topic in elkaar gezet:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1788953




Vandaag ben ik bij een wedstrijd gaan kijken waar ik eigenlijk naar toe had gewild. Maar door alle rompslomp met papieren is dat nog niet mogelijk. Het niveau was heel erg hoog! Ik schrok er van haha. Maar anderzijds ook heel fijn om te zien. Er liepen een paar hele mooie paarden mee die echt goed voor elkaar waren!


Daarna nog even gestopt bij de Puy de Dome omdat de route er toch langs kwam. En mismo was ook mee. Dus die moest ook even op de foto.











Morgen komt er hulp voor 2 weken! Ben benieuwd hoe het gaat bevallen aan beide kanten en hoe de paardjes het gaan doen als ze voor het eerst samen op pad gaan! 
En natuurlijk hoop ik dan even echt hard te kunnen vorderen! De volgende update dus vermoedelijk een werk update!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten